poniedziałek, 17 października 2011

z rodziną tylko na zdjęciach

na weekend byliśmy na rodzinnej imprezie (50 urodziny cioci) było naprawdę dużo ludzi, a że Mateuszek poznaje swoich, to tych co rzadko widzi się poprostu boi, płacze, obraca główkę...musi się przyzwyczaić i jest Ok. 

Mati jest żywym dzieckiem, ma już charakterek, żwawo rusza rączkami i nóżkami, jak coś widzi i to chce to aż się trzęsie, jak się go nosi na rękach to sam wskazuje kierunek gdzie by chciał iść bo albo rączką pokazuje, albo tak się skręcił tułowiem, lub główka. ja uważam, że mój syn rozwija się prawidłowo, to dobrze, że taki jest ciekawy, a MOJA (zaznaczam) MOJA rodzina stwierdziła, że może On ma ADHD, dacie wiarę?po dwóch godzinach...
przekonałam się, że z rodziną to TYLKO na zdjęciach...




8 komentarzy:

  1. Ja Cie piernicze.. serio tak powiedzieli? to wedlug nich chyba kazde dziecko powinno miec ADHD.. przeciez dzieci sa ciekawe swiata... chca poznawac wszystko i wszystko je ciekawi, tym bardziej jak jest duzo ludzi... ahh szkoda gadac, nie mysl o tym:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci szczerze, że ja się kiedyś zastanawiałam czy Konrad się prawidłowo rozwija, bo bardzo bardzo się ruszał (do teraz tak ma), machał rękami, nogami, ostatnio zaczął otwierać buzię i obracać nią energicznie na prawo i lewo, ale jak byłam na szczepieniu z Małym, to było pełno dzieci w mniej więcej jego wieku i widziałam, że większość (wszystkie?) tak mają.

    Teraz już wiem, ze to normalne, że mój mały tak "skacze" na siedząco, macha rękami, macha nogami i tak dalej.

    Ale to co powiedziała twoja rodzina było, hmm, jakby to powiedzieć, lekko bezczelne. Sorry, ale nie wiedziałam jak to określić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze co za katastrofa, to tak jak Emma sie rzuca po podlodze jak jest zla to by powiedzieli ze ma cos z glowa, a ona tak wyladowywuje swoje emocje, dobrze ze tak...

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba sie cieszyć, że dziecko jest ruchliwe!!!
    co oni by chcieli, żeby leżało bez ruchu?? to wtedy by było naprawde chore.Mój synej był bardzo absorbującym dzieckie, ruchliwym, ciekawym i też mi mówili, żebym poszła z nim do psychologa????
    No nic teraz ma 9 lat i wszyscy mówią, że jest taki grzeczny i kochany a kiedys go na leczenie by posłali

    OdpowiedzUsuń
  5. co za ludzie!!!!!!! nie da się żeby dziecko leżało bez ruchu nie przejmuj się gadaniem innych pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za ludzie:D normalnie się uśmiałam..
    Moja laura też jest taka, że jak ktoś kogo dawno nie widziała zbliza się do niej to zaczyna plakac i tulic sie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proszę o głos tutaj http://www.bebiko.pl/home/konkurs/galeria-jak-zwracasz-sie-do-swojego-dziecka/#galeria/okreslenie/5606
    i tu http://www.osiedlelg.pl/mieszkanie/malw505-laura Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama najlepiej znasz swoje dziecko! Dobrze, że jest żywe... ciekawe świata, to dobry znak na przyszłość. Nie przejmuj się głupimi komentarzami :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń