wtorek, 10 kwietnia 2012

urodzinowe menu

no i po świętach, tak jak się spodziewałam minęły w mgnieniu oka, ale w tym roku odwiedziliśmy wszystkie babcie i każdy był zadowolony, nawet Mateusz pięknie jeździł samochodem :) teraz żyjemy urodzinami które już za 4 dni!!! olaboga!!! pierwsze, P-I-E-R-W-S-Z-E Urodziny!!! kiedy to zleciało? macie może pomysły na menu na taką okazję?? będzie rodzinka: babcie, chrzestni i dwoje sześciolatków. ja coś nie mogę wymyśleć...chciałabym rodzinkę zaskoczyć. podrzućcie pomysły :))

4 komentarze:

  1. hmmm... mi tez ciezko wymyslic... moze zrob salatke z kurczakiem i ananasem powinna smakowac idzieciom i doroslym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh czy ja wiem.. na pewno musi byc tort hihi;)) a potem? sama nie wiem.. u nas jak sa jakies wieksze uroczystosci robi sie kilka rodzaji miesa, ziemniaczki, sosik jakis fajny i surowki i jest kolacja. Moze za duzo.. ja roczek robilam w lokalu wiec tego porownywac nie idzie, na drugie urodziny zrobilam bogracz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja np. sama upiekłam dla Kacperka tort w kształcie autka. Jak chcesz to sobie zerknij u mnie w Archiwum będzie z 22 Listopada. Poza tym mam fajne przepisy na mini pizze uśmiechnięte, tęczowe galaretki, tęczowe koktajle, ciasteczkową stonogę i inne :)

    OdpowiedzUsuń