wtorek, 30 kwietnia 2013

pierwszy mandat, pierwsze punkty :)

no kiedyś musiało się to stać!
po 6 latach dziś się właśnie stało.
a było to tak:

siedziałam już w aucie, zapinałam pasy i jadę, ale wpadłam na pomysł, że do sklepu by się przydało jechać bo z głodu bym nie chciała umrzeć...także jadę w stronę rynku, cholera nie ma gdzie zaparkować - tak sobie pomyślałam, a tutaj na chwilkę stanę, nikomu nie zawadzę, a ja tylko wpadnę po ukochane Belvita - w sklepie dosłownie byłam 3 minuty :) wyskakuje, szukam w torebce kluczyków, śpieszę się bo na 10 miałam być w pracy, a tu miła Pani Policjant pyta czy to mój samochód. no mój - mówię. a widzi Pani ten znak. o shit. myślę, a mówię no widzę. dokumenty, i podstawowe wyposażenie samochodu. Boże ręce mi się trzęsą, myślę gdzie ta cholerna gaśnica, a gdzie trójkąt! shit. ale wszystko znalazłam. ja do portfela, a tam dokumentów nie ma. zonk. zabiję męża. wczoraj jechał autem wziął dokumenty ale już nie raczył ich oddać do mojego portfela - są zawsze u mnie bo ja codziennie jeżdzę. to ja zostałam koło swojego auta, Policjantka do swojego pomknęła mnie wg prawa jazdy prześwietlać haha a ja dzwonię do taty "tatooooo w darka portfelu są dokumenty SZYBKO mi przywieź bo mnie Policja złapałaaaaaaaa", "tatooooo na środku rynku"!!!!!!
przyjechał. szybko.
miałam dostać 100zł za niedostosowanie się do znaku, oraz 100 zł za brak dokumentów, ale że tata dowiózł to 100zł odpuścili....myślę sobie - pięknie, z dzisiejszej wypłaty 200zł pójdzie się.... no ale na szczęście stówka. no był też Pan Policjant - bardzo miły, bardzo przystojny :)) mówi do mnie, że lepiej żebym kogoś zablokowała niż stawała na niedozwolonym miejscu, a ja myślałam wręcz odwrotnie, kogoś zablokuję, ktoś mnie zrypie po co mi to? haha. stało się. po 6 latach z prawem jazdy. dziś pierwszy raz mnie złapali, skontrolowali, dali mandat i 2 punkty!
dobrze, że na środku rynku nie musiałam dmuchać w balonik....

2 komentarze:

  1. hehe no mnie to jeszcze nie spotkalo, po 5 latach bycia kierowca i chcialabym tego uniknac, zobaczymy jak sie stanie ehh..

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, kiedyś to "musiało" nastąpić;) Ja mam na swoim koncie 2 mandaty i 12 punktów:/
    Pierwszy mandat dostałam po 4 latach posiadania prawka. Złapał mnie fotoradar. Jechałam 107km/h przy 50km/h:/ No i 500zł i 10 pkt nie moje:/
    A drugi mandat to wjazd w "zakaz wjazdu" (nie zauważyłam), no i 100zł nie moje i 2 pkty:D

    OdpowiedzUsuń