wtorek, 1 października 2013

ćwiczę! nie poddam się! :)

no to co 'cała Polska ćwiczy z Chodakowska' :))) no i ja też:)))
zaczęłam od książki "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" ;)))
no i są tam jadłospis na 30 dni, codzienny trening, rzetelnie opisane ćwiczenia...
jestem na 5 dniu ... ufff
nie ukrywam jest ciężko....ja ktoś długo nie ćwiczył, nie miał wf'u, a gimnastyką jest tylko zginanie się przy dziecku czy sprzątnie, czy spacer, to jest w błędzie, że to wystarczy. ja np nie daje ćwiczyć tak jak tam jest napisane, nie robię tyle powtórzeń ile nakazane, po prostu opadam z sił. jestem na 5 dniu jak już mówiłam,ale po pierwszych trzech to nie wiedziałam gdzie nogi włożyć, nie mogłam chodzić, nóg od kolan w górę nie czułam, nadal odczuwam ból ale od kolan w dół...no proste: Zakwasy!!
ale nie poddaje się. ćwiczę! jem zdrowo! :)))
czas na zmiany!
robię to dla siebie. dawno tak źle się nie czułam w swoim własnym ciele.
także motywację mam.
a dodatkowo ta Ewa i różne metamorfozy kobiet na jej profilu na fb. 

polecam każdemu.

no ale chyba powinnam najpierw zacząć od kupienia wagi :))))

4 komentarze:

  1. no to życzę powodzenia:) ja nie umiem ćwiczyć sama więc trzy razy w tygodniu chodzę na zajęcia z trenerem 8 zł godzina a jest nas więcej i tak jakoś to motywuje do ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. waga to złoooo :) Ja zawsze co staję na wagę to mówię że ona kłamie bo za każdym razem pokazuje co innego :D
    Wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfozy są naprawdę mega:D Bądź silna i za miesiąc dodaj też zdjęcia;) Ja raz też spróbowałam ale wymiękłam:D Masakryczne są te ćwiczenia, przez parę dni nie mogłam dojsc do siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy Ewie polecam zacząć od kupna centymetra :D Waga przynajmniej w pierwszych tygodniach niewiele daje. Ale w centymetrach widać różnicę. Trzymam kciuki. Ja ćwiczę już 3 tydzień. Właśnie zaczynam kolejną partię ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń