czwartek, 16 kwietnia 2015

obserwator co naprawia kible*

'mamo w przedszkolu był obserwator'
a co robił?
'kible naprawiał, światło, zlew'
?wtf....yyyyy chyba konserwator?
no konserwator.

taaa, dobrze, że umie wytłumaczyć :))) często tak ma - bo jak czegoś nierozumiem to mi to tak opowie, że już wiem o co chodzi.

jesteśmy po urodzinach przedszkolnych na Sali zabaw, była mega zabawa, szaleństwo przez 2h, Pani się dziećmi zajęła a było ich sztuk 8, wymyślała zabawy, malowała buźki, z balonów robiła miecze zazwyczaj, ogólnie szybko minęło a dzieciaki zadowolone - fajny pomysł na urodziny, dzieci szczęśliwe, mam nadzieję, że będą pamiętać o tym pobycie!

mój 4latek wczoraj mnie wyprowadzał z równowagi. albo to ja miałam gorszy dzień. Wasze dzieci też Was czasem drażnią/denerwują/wnerwiają ? czy to tylko ja mam takie odczucia....



* taaa wiem słownictwo. poprawiam go, że to łazienka, ale cóż czasem synowi się wymsknie.

4 komentarze:

  1. Takie urodziny w sali zabaw to świetnie rozwiązanie, szczególnie kiedy jest animator i może umilić czas dzieciakom.

    Oj mnie z równowagi potrafi wyprowadzić i jeden i drugi łobuz, ale na szczęście rzadko się to zdarza

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, zdaje sie, ze czytalas mojego ostatniego posta. Nie, zdecydowanie jesli chodzi o wkurzenie na dzieci, nie jestes sama! :)

    Ja tez planuje urzadzic Bi urodziny w sali zabaw. Tylko jeszcze musze przekonac meza, ze to dobry pomysl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci czesto cos przekrecaja, co do dzis wywoluje usmiech na twarzy. Ja, gdy byłam mala to poinformowalam swoja mame, ze mielismy w przedszkolu "staszanki" i dopiero po wielu pytaniach okazalo sie, ze lanie wosku odbywa sie podczas Andrzejek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi dziećmi to nigdy nie wiadomo które z nich coś odpali :)

    OdpowiedzUsuń