piątek, 16 marca 2012

wiosennie i spacerowo!

TEGO MI BRAKOWAŁO!! BRA-KO-WA-ŁO!! tej energii, tego słońca, tego ciepła - u nas dziś było MEGA!! mega ciepło, zero wiatru. ale się podniecam hihi no tak bo to dopiero marzec, a może i już, a taka pogoda, a jak jeszcze w pogodzie powiedzieli ze sobota ma być cieplejsza  to aż krzyczeć się chce juuupiiii :))) no i dziś to wykorzystaliśmy, byliśmy na spacerze, później Matt pięknie sam chodził, zachwycony był jak stopięćdziesiąt!  nie chciał chodzić chodnikiem, frajdę sprawiało mu chodzenie po trawie i ganianie psa i kota. nawet na swój rowerek nie chciał wsiadać. ciężko było dopasować ubiór, bo taka pogoda potrafi być zdradliwa, troszkę nas też zaskoczyła bo nie mieliśmy odpowiedniej czapki, no ale jakąś wynalazłam - a to świadczy o tym, że czas na wiosenne zakupy! w naszych spacerkach zahaczamy o szkołę, bo odwiedzamy babcię Matiego to raz, a dwa to że jest tam mnóstwo dzieci, one biegają, szaleją, grają piłką a syn to uwielbia, sam nie wie za kim patrzeć. ciesze się bo Mateusz przestał płakać na obcych. parę znajomych mnie zaczepiało a Mateusz się nawet uśmiechał, rośnie nam syn. rośnie.

4 komentarze:

  1. ooo no to ciesze sie ze Mateuszowi przeszlo i juz jest fajny do stosunku do innych ludzi;) fajnie;) a u nas dzis tak cieplutko, wczoraj tez bylo, ale wiatr tez byl, a dzisiaj slicznie na dworze, Kinga juz swoja piaskownice zaliczyla;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to super ze taka pozytywna energia, zwlaszcza teraz jak jest slonko i wiecej dzieci to widac ze i Matuszkowi sie potoba- chyba ma cos po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach u nas też pięknie aż chce się żyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez ta ładna pogoda doddała skrzydeł :-) Zosia niestety na wczorajszym spacerku była za ciepło ubrana ale dzis już kupiliśmy jej wiosenne ubranka :-) a nawiązując do poprzedniego posta to ja od 8 miesięcy nie przespałam żadnej nocy :-/ ale cóż zrobić...

    OdpowiedzUsuń