środa, 12 grudnia 2012

przed świątecznie i prezentowo

no nie da się ukryć, że do Świąt zostało 12 dni !! także chyba już czas na zakup prezentów. u Nas w rodzinie robimy losowano osób dla których robimy upominki, bo jakby tak człowiek chciał każdemu kupić to wypłaty by brakowało, także ja wylosowałam swoją ukochaną babcię, mąż ciocię, dla dzieci robimy wszyscy - a jest ich 3 :) ze strony męża wylosowałam teściową (ha!) a mąż szwagra. także nie mamy zgryzoty co tu komu kupić. allegro zarabia, a klawiatura aż czerwona z gorąca hihi większość prezentów już mam - zakupy bez wychodzenia z domu uwielbiam! ale w poniedziałek jadę na zakupy na żywo, że tak to ujmę :) i już będziemy mieli wszystko. 

no i mamy zimę pełną parą:
ślady po sankach:) pełno śniegu.
jazdaaaaa! :)
 słyszałam, że na Święta mają być białe.
jupi.

:)

2 komentarze:

  1. my jeszcze wszystkich prezentow nie mamy, ale juz cos jest;)) oby byly biale, bo ja boje sie, ze ten snieg stopnieje do tego czasu;/ juz od przyszlego tyg ma byc plus na termometrze, ale niewielki..

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas też biało :)
    parę prezentów do dokupienia zostało i można będzie świętować :)

    OdpowiedzUsuń